Pepper Christmas Party 26 December
Εσύ τι θα κάνεις στις 26 Δεκεμβρίου;
Έλα στο φετινό, τριώροφο party του Pepper 96.6 στο Gazarte!
Το Χριστουγεννιάτικο party επιστρέφει, για δεύτερη χρονιά, με περισσότερο κέφι, περισσότερη έμπνευση και περισσότερους καλεσμένους! Στις 26 Δεκεμβρίου, θα γίνει το πιο πιπεράτο, λαμπερό Χριστουγεννιάτικο Party της Αθήνας!
Το πρόγραμμα του Party περιλαμβάνει:
• Pepper’s Girly Heart’s Club Band: μια μπάντα που στήνεται για μία και μοναδική φορά, αποκλειστικά για το τριώροφο party του Pepper 96.6. Μέλη της μπάντας, τα «κορίτσια για φίλημα» του Pepper: Ειρήνη Δούκα, Εστερίνα Κανέλλου, Idra Kayne, Αλεξάνδρα Κλάδη, Δάφνη Λάζου, Κατερίνα Ντούσκα, Μαρία Παπάζογλου, Ειρήνη Σκυλακάκη, Μαριέττα Φαφούτη.
Μαζί τους παίζουν οι : Δημήτρης Παπαδοπουλος (Τρομπετα), Γιώργος Ζαρεας (Τρομπονι), Δημήτρης Σιαμπος (Κιθάρες,ενορχηστρώσεις), Γιάννης Παπαδόπουλος (Πιανο,πλήκτρα), Κώστας Πατσιωτης (κοντραμπάσο,ηλεκτρικό μπάσο), Δημήτρης Μποσινακος (τύμπανα).
• “The Allergies” : Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, οι δύο Djs από τη Μεγάλη Βρετανία, που γνωρίζουν τεράστια επιτυχία σε ολόκληρη την Ευρώπη.
• Οι Vanilla Swing μας μεταφέρουν στη μαγική εποχή των ‘50s, με κέφι, πολύ χορό και όλα τα αγαπημένα ‘50s classics.
• Εκπλήξεις, special guests και φυσικά όλοι οι παραγωγοί του Pepper 96.6 (1ος όροφος)
• Cinema@Gazarte: Back to Back προβολές από το flix.gr, με ταινίες με Χριστουγεννιάτικο χαρακτήρα: «Robbie Williams live at the Royal Albert Hall» και «Norah Jones and the Handsome Band, live in 2004″
Στο party θα γίνει κλήρωση δώρων, με cd και βιβλία που αγαπήθηκαν τη χρονιά που μας πέρασε.
Τώρα ξέρεις τι θα κάνεις στις 26 Δεκεμβρίου!
Η Αλεξάνδρα Κλάδη στην ραδιοφωνική εκπομπή "Casablanca" του PlayfulRadio.com
Αλεξάνδρα Κλάδη - Στο Κολωνάκι - Making Of
Η Αλεξάνδρα Κλάδη τραγουδά "Μαζί για πάντα" ενώ έχει χωρίσει - Αφιέρωμα στο Lady Like
Οι οδηγοί της Κυριακής
Οι οδηγοί της Κυριακής
Κίτρινα φύλλα που χορεύουν μέσα στην κίνηση της Αμαλίας
Η Αθήνα σε πλήρη απαρτία.
Καυτός ήλιος και δροσερό αεράκι συνυπάρχουν τόσο ωραία μόνο σε μια φθινοπωρινή μέρα σαν και τούτη.
Το ότι σήμερα είμαι συνοδηγός και όχι οδηγός είναι μια ευτυχής συγκυρία.
Και η ενόχληση που άρχισα να νιώθω δεν ήταν από τον ήλιο που έτσουζε τα μάτια μου.
Η ροή της κίνησης άρχιζε να γίνεται χαοτική ερχόμενη σε αντίθεση με την καταναγκαστική επιθυμία μου για περιοδικές και συνεχείς καταστάσεις.
«Μα τί γίνεται;» ρώτησα
«Οι οδηγοί της Κυριακής» είπε με απάθεια η αδελφή μου πίσω από το τιμόνι.
"Έρωτες στο κουταλάκι του γλυκού"
Η θεία καταφέρνει με δυσκολία να βγάλει το καπάκι από το βάζο με το γλυκό του κουταλιού.
"Φέτος το γλυκό σταφύλι έγινε μούρλια". Σερβίρει στο μικρό πιατάκι και φροντίζει η κουταλιά να έχει αρκετά αμύγδαλα αφού ξέρει ότι μ'αρέσουν. Το καταβροχθίζω. "Να σου βάλω κι άλλο;" "Εννοείται να μου βάλεις κι άλλο. Ή μάλλον δώσε μου το βάζο όπως είναι".
Πάντα τσαντιζόμουνα που η μερίδα στα γλυκά του κουταλιού ήταν τόσο μικρή. Η καλύτερη εξήγηση που μπορούσα να δώσω ήταν ότι οι άνθρωποι παλιότερα ήταν πιο φτωχοί και τους έμεινε κουσούρι. Μεγαλώνοντας, βέβαια, κατάλαβα ότι η μερίδα είναι τόσο μικρή γιατί σε κάθε κουταλιά κρύβεται τεράστια ποσότητα ζάχαρης. Και ως γνωστόν η ζάχαρη σε γλυκαίνει αλλά σε σκοτώνει κιόλας...
Μα ποιος χορταίνει τη γλύκα με μια μόνο κουταλιά; Τι κι αν η ζάχαρη σκοτώνει; Το πρώτο κουταλάκι είναι μόνο το πρελούδιο.
Έτσι και με τον έρωτα. Γεύεσαι ένα κουταλάκι του γλυκού και μετά θες το βάζο ολόκληρο. Μα έλα που σερβίρεται μόνο σε μικρό κουταλάκι. Και αν δεν είναι εκεί η θεία μου που δε θα με παρεξηγήσει, άντε να πέσω με τα μούτρα στο βάζο μπροστά σε ξένο κόσμο.
Η Ζάκυνθος της μουσικού Αλεξάνδρας Κλάδη- Περιοδικό Elle - Τεύχος Αυγούστου 2014
Το Βήμα της Κυριακής: Αλεξάνδρα Κλάδη, από τη Ζάκυνθο στο "Κολωνάκι"
Αλεξάνδρα Κλάδη : Μια Pin Up τραγουδίστρια από τη Ζάκυνθο
Η τραγουδοποιός Αλεξάνδρα Κλάδη καλεσμένη στην εκπομπή "Το μήλο της Εύας" στο Maga Radio.gr
H Aλεξάνδρα Κλάδη μιλάει στο Popaganda!
Οι Τετάρτες με τον ηλεκτρικό
Η "Δίψα" του Ευγένιου Ο'Νηλ στο Θέατρο "Άβατον", πρεμιέρα Κυριακή 1η Δεκέμβρη
Η "Δίψα", είναι η ιστορία τριών επιζώντων από ένα καταστροφικό ναυάγιο, οι οποίοι είναι ''εγκλωβισμένοι'' σε μια διασωστική λέμβο στην μέση του ωκεανού. Χωρίς νερό, χωρίς τροφή, με εγκαύματα από τον ήλιο, περιτριγυρισμένοι από καρχαρίες...Χωρίς εμφανή ελπίδα διάσωσης. Ένας Τζέντλεμαν, μια Χορεύτρια και ένας νέγρος Ναύτης. Τρεις άνθρωποι διαφορετικών κοινωνικών τάξεων, αλλά στην ίδια μοίρα, παλεύουν για να επιβιώσουν..... Μεταξύ τους θα αναπτυχθούν σχέσεις συμπάθειας, αλλά και μίσους...Είναι πρόθυμοι να συνεργαστούν, αλλά και να σκοτώσουν προκειμένου να ζήσουν! Μέσα από τις δοκιμασίες που περνούν αγγίζουν τα όρια της τρέλας... Θα καταφέρουν να επιβιώσουν; Με τι κόστος;
Ένα μονόπρακτο του Ευγένιου Ονήλ, που ανεβαίνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα, γραμμένο το 1914 με επιρροές από το ναυάγιο του Τιτανικού. Ένα έργο γεμάτο συμβολισμούς που πραγματεύεται την αληθινή φύση των ανθρώπων στην πιο δύσκολη στιγμή της ζωής τους... Υπό την αιγίδα της UNESCO.
Παίζουν οι ηθοποιοί:
Ωραιοζήλη Καραγιαννίδου, Δημήτρης Κωνσταντίνου, Σαμουήλ Ακινόλα
Σκηνοθεσία: Πάνος Ηλιακόπουλος
Ηχητικός Σχεδιασμός: Αλεξάνδρα Κλάδη
Σκηνικά- Κουστούμια: Κική Μήλιου
Φωτισμοί: Αλέξανδρος Αλεξάνδρου
Φωτογράφος: Βασίλης Σιγούρας
Εκτέλεση Παραγωγής: Όλγα Στέφου
ΜΟΝΟ ΓΙΑ 10 ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΚΥΡΙΑΚΗ 1/12/2013 ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΙΣ 20:30
Θέατρο ΑΒΑΤΟΝ Ευπατρίδων 3,(στάση Μετρό Κεραμεικός)
Τηλ. κρατήσεων: 2103412689 & 6986637399
Ημέρες παραστάσεων: Κάθε Κυριακή στις 20:30 (από 1/12)
Διάρκεια: 65'
Τιμή Εισητηρίου: 10 ευρώ Κανονικό
Φοιτητικό-Ανέργων: 15 ευρώ τα 2 άτομα
Ραδιοφωνική συνέντευξη στο 12σφαιρο του John Deos @ Music Heaven Radio
"Το Παιχνίδι των Δράκων" στο Θέατρο Eliart
Το Παιχνίδι των Δράκων
Ότι και αν συμβεί, έχε τα μάτια σου ανοιχτά…
Η ιστορία διαδραματίζεται στο ξενοδοχείο “Οι τρεις δράκοι”, το οποίο επισκέπτεται ένα ανδρόγυνο με στόχο μέσα από ολιγοήμερες διακοπές, να ανανεώσει την σχέση του. Πολύ γρήγορα θα διαπιστώσουν ότι η διαμονή τους εκεί δεν θα είναι και τόσο ευχάριστη, λόγω της αλλόκοτης συμπεριφοράς των υπάλληλων του ξενοδοχείου. Η πληροφορία για την ύπαρξη ενός κρυμμένου θησαυρού θα περιπλέξει περισσότερο τα πράγματα.
Η απόκτηση του θησαυρού γίνεται εμμονή για τον σύζυγο, ο οποίος προκειμένου να τον αποκτήσει. αγνοεί την επιμονή της συζύγου του να αποχωρήσουν, παρόλο που η παραμονή τους στο ξενοδοχείο φαίνεται θανάσιμα επικίνδυνη. Φτάνοντας όμως στο θησαυρό, έρχεται αντιμέτωπος με τρεις ‘’δράκους’. Και κάπου εκεί η αλήθεια και το ψέμα, η πραγματικότητα και η φαντασία περιπλέκονται και μια σειρά από αποκαλύψεις και ανατροπές θα οδηγήσουν τον ανυποψίαστο σύζυγο αντιμέτωπο με το παρελθόν αλλά και τις πράξεις του και θα τον φέρουν αντιμέτωπο ακόμα και με τον ίδιο του, τον εαυτό.
Πολλές φορές το μυαλό μας, παίζει περίεργα παιχνίδια, ειδικά την ώρα που η λογική υποχωρεί και δίνει την θέση της στο συναίσθημα, στα ένστικτα και στις αναμνήσεις. Εκείνη την ώρα ακριβώς πρέπει να έχουμε τα μάτια μας ανοιχτά, γιατί είναι η ώρα των “δράκων”…
Μια σύγχρονη, σουρεαλιστική, ανατρεπτική κωμωδία όπου μέσα από το ανατρεπτικό της χιούμορ, εκθέτει την φιλοσοφία του σύγχρονου τρόπου ζωής, που έχει επιβληθεί υποσυνείδητα στον καθένα μας.
Μέρος των εσόδων από την παράσταση θα διατεθούν για την ενίσχυση του ταμείου του Φιλανθρωπικού Οργανισμού Στήριξης στην Πολύτεκνη Οικογένεια “Θεόφιλος”.
Στο θέατρο Ελιαρτ. - Έναρξη: Δευτέρα 21 Οκτωβρίου στις 21.15 μ.μ.
Διάρκεια Παράστασης: 80 λεπτά – Είδος: Σουρεαλιστική Κωμωδία
Τιμή Εισιτηρίου: 10 € - Άνεργοι & Φοιτητές: 5 €
Προπώληση εισιτηρίων: Στο Viva.gr & στα καταστήματα Παπασωτηρίου, Seven Spots & Public
Χορηγοί: Alpha Grissin S.A. – ConfiDental – Little Miracles – M.M. Acoustics – Pinocchio
Χορηγοί Επικοινωνίας: Οι εφημερίδες: Ο Κόσμος του Επενδυτή, το ένθετο Passepartout και Το Ποντίκι – Το περιοδικό: Athens Magazine & το ηλεκτρονικό περιοδικό: Art Magazine – Τα sites: Clickatlife, CTV Mag, E-go, Go-Out, Monopoly, Musicity, Mymusicwall, Θεατροmania, Pizza Fan, Tralala.
Συντελεστές:
Σκηνοθεσία: Σίμος Παπαναστασόπουλος - Βοηθός Σκηνοθέτη: Στέλλα Μπονάτσου
Παίζουν οι ηθοποιοί με σειρά εμφάνισης: Χρήστος Ευθυμίου, Στέλλα Μπονάτσου, Δημήτρης Παπαδάτος, Νικόλας Μαρμαράς, Κίττυ Μαργαρίτη
Μουσική: Αλεξάνδρα Κλάδη
Χορογραφίες: Άννα Μαρία Μπονάτσου
Σκηνικά - Κοστούμια: Δήμητρα Σπυρίδωνος, Μάρκελλος Μαυρομάτης
Κατασκευές: Βασίλης Παπαγεωργίου - Σχεδιασμός φωτισμού: Γιώργος Βαζαίος
Παραγωγή: Big Bang Theater
Από Δευτέρα 21 Οκτωβρίου και κάθε Δευτέρα & Τρίτη στις 21:15
Στο Θέατρο «Ελιαρτ», Κωνσταντινουπόλεως 127, Βοτανικός - Μετρό: Κεραμεικός
Τηλέφωνο Κρατήσεων: 210 3477677 (18:00 – 21:00)
The End of an Era
Ο Πέτρος και το Κοντραμπάσο
Ο ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΝΤΡΑΜΠΑΣΟ
Με τον Πέτρο μεγαλώσαμε μαζί. Στο ίδιο θρανίο, με τα ίδια όνειρα. Πριν λίγες μέρες ήρθε από τη Νέα Υόρκη στη Ζάκυνθο, όπου εγώ ξόδευα τις καλοκαιρινές μου διακοπές, για να παίξει με τον Γάλλο πιανίστα Jean – Michel Pilc στο λόφο του Στράνη. Κάθε φορά που βρίσκω την ευκαιρία να τον ακούσω, το κάνω. Είμαι περήφανη για την πορεία του και χαρούμενη που είμαι φίλη του. Ο Πέτρος Κλαμπάνης παίζει κοντραμπάσο, αυτό το μεγάλο έγχορδο όργανο που κάποτε μια υπάλληλος ενός αεροδρομίου το πέρασε για ‘μεγάλο τσέλο’ (!). Δεν έπαιζε πάντα κοντραμπάσο, εγώ πιανίστα τον γνώρισα. Αλλά κατάφερνε με ευκολία ό,τι όργανο έπιανε στα χέρια του. Και εκεί που νόμιζα πως στον περίγυρό μου μόνο εγώ ήμουν η τρελή με τη μουσική, βρήκα, ευτυχώς, κάποιον που είχε μεγαλύτερη τρέλα.
Μεγαλώνοντας στην επαρχία δεν έχεις και πολλές επιλογές. Αλλά είμασταν τυχεροί γιατί φτιάξαμε μια παρέα πέντε ατόμων που είχαμε την ίδια ανάγκη για γνώση και εξέλιξη και έτσι βοηθούσε ο ένας τον άλλον να εξερευνήσει τον εαυτό του και να ωριμάσει. Θυμάμαι τις ατελείωτες συζητήσεις μας γύρω από τη μουσική, τον κόσμο, τα μαθηματικά. Τα σπασικλάκια του σχολείου.
Όταν ένα χειμωνιάτικο βράδυ του ’97 πήγαμε σε μια συναυλία που έπαιζε ο Γιώτης ο Κιορτσόγλου, ο Πέτρος γύρισε και μου είπε: «Θέλω να πάρω ένα μπάσο». Ήταν η εποχή που ακούγαμε Pink Floyd, Jethro Tull, Red Hot Chili Peppers, Rage against the machine, Prodigy κτλ. Ροκ δηλαδή κατά βάση. Είχαμε φτιάξει και ένα συγκροτηματάκι (τους Pulsars) και παίζαμε από δω και από κει. Μετά από λίγο καιρό έπεσε στα χέρια του ένα CD του Jaco Pastorius και από τότε κόλλησε πολύ άσχημα με το μπάσο.
Το ’99 ήρθαμε φοιτητές στην Αθήνα, όλοι μας σε κάποιο πανεπιστημιακό τμήμα, εκεί στην περιοχή του Ζωγράφου. Ο Πέτρος είχε περάσει στο τμήμα των ναυπηγών του πολυτεχνείου. Γρήγορα όμως τα παράτησε και αφοσιώθηκε στη μουσική ολοκληρωτικά. Τόσο ολοκληρωτικά που εγώ συχνά αμφισβητούσα την αγάπη μου για τη μουσική, καθώς και εγώ τότε σπούδαζα στο τμήμα της μουσικολογίας. Βγαίναμε με την παρέα και ο Πέτρος προτιμούσε να μελετά μπάσο. Τότε ήδη είχε αρχίσει εντατικά μαθήματα ηλεκτρικού μπάσου με τον Κιουρτσόγλου στο ωδείο του Νάκα. Είχε δώσει και κατατακτήριες και σπούδαζε και στην μουσικολογία παράλληλα. Μετά γράφτηκε στο Ατενέουμ και άρχισε μαθήματα κοντραμπάσου. Είχε γίνει πια ένας κανονικός τζαζίστας και έπαιζε σε πολλά τζαζ στέκια της Αθήνας. Τα όνειρά του για τη μουσική τον οδήγησαν στο να φύγει από την Ελλάδα και να πάει στην Ολλανδία που έμεινε μερικά χρόνια σπουδάζοντας στο κονσερβατόριο του Άμστερνταμ. Εκεί άρχισε να γνωρίζεται με μουσικούς από διάφορα μέρη του κόσμου και κατόπιν να κάνει συναυλίες σε πολλά μέρη της Ευρώπης. Και μετά ήρθε η Αμερική.
Μπορεί να μην είναι τόσο δύσκολο να πας στην Αμερική, είναι όμως αρκετά δύσκολο να μείνεις. Και πόσο μάλλον στην Νέα Υόρκη. Ο Πέτρος ξεπέρασε όλες τις δυσκολίες και τα κατάφερε. Με τη βίζα του καλλιτέχνη, είναι πια μόνιμος κάτοικος της Νέας Υόρκης και έχει τη χαρά να παίζει με μουσικούς που θαυμάζει, αλλά και αυτοί έχουν τη χαρά να παίζουν μαζί του (όπως οι σπουδαίοι μουσικοί : Ari Hoenig, Greg Osby και Jean-Michel Pilc).
Ο Πέτρος δεν είναι απλώς ένας πολύ καλός κοντραμπασίστας της τζαζ. Είναι μια πολύπλευρη μουσική προσωπικότητα. Τα μουσικά του ερεθίσματα είναι ποικίλα και μπορεί κανείς να αναγνωρίσει αναφορές σε δημιουργούς που τον έχουν επηρεάσει όπως είναι οι Ara Dinkjan, Brad Mehldau και Astor Piazzola. Παίζει, πειραματίζεται, συνθέτει. Στις συναυλίες που παρουσιάζει τα δικά του έργα, συνοδευόμενα από πολύ ενδιαφέρουσες jazz standards διασκευές αλλά και άλλες που φτάνουν μέχρι και την ελληνική παραδοσιακή μουσική, πειραματίζεται τόσο στην αρμονία, τη φόρμα και τον ρυθμό, όσο και στις τεχνικές παιξίματος. Χαρακτηριστικό γνώρισμα της μουσικής του είναι τα «στρώματα» (layers), των μελωδικών γραμμών που στην ζωντανή εκτέλεση επιτυγχάνεται με την βοήθεια πεταλιών μέσω των οποίων ηχογραφεί τις μελωδίες επί σκηνής (real time) και τις αναπαράγει, ενώ από πάνω παίζει άλλες μελωδικές γραμμές. Πολύ συχνά το κοντραμπάσο δεν το μεταχειρίζεται με τον παραδοσιακό τρόπο (με τα δάχτυλα ή με το δοξάρι) καθώς μπορεί με ευκολία να το μετατρέπει σε κρουστό όργανο παίζοντας πολύπλοκους ρυθμούς στις ξύλινες επιφάνειες του οργάνου. Πολύ όμορφες είναι και οι στιγμές που κάνει σκατ με τη φωνή του παράλληλα και με μεγάλη ακρίβεια πάνω στις μελωδίες που παίζει. Αυτό όμως που με συγκινεί περισσότερο είναι πως μέσα από μια αρκετά δεξιοτεχνική προσέγγιση, καταφέρνει να διατηρεί το συναίσθημα ακέραιο.
Το βράδυ στο λόφο του Στράνη που έπαιξε μαζί με τον πιανίστα Jean Michel Pilc, ήταν εξαιρετικό, όπως και οι περισσότερες συναυλίες του Πέτρου που έχω παρακολουθήσει. Αλλά το συγκεκριμένο μέρος έχει μια άλλη μαγεία. Έχει μια αύρα που αποπνέει ποίηση. Ο κόσμος που βρέθηκε εκεί εκτίμησε τον μουσικό διάλογο τον δύο παικτών και τήρησε απόλυτη ησυχία. Το δροσερό αεράκι που άρχιζε να μαρτυρά την αρχή του Φθινοπώρου, ήταν το μόνο που συνόδευε τους ήχους του πιάνου και του κοντραμπάσου. Δεν υπήρχε καλύτερος τρόπος για να αποχαιρετίσουμε το καλοκαίρι.
Links: